#vaasjevandeweek

Ik ben, zoals ik al eerder had geschreven, best wel verslaafd aan Instagram. Ik maak dan ook heel vaak foto’s voor mijn feed: harrietshuus. Soms vraag ik zelfs vriendelijk doch dringend aan mijn vriend of hij even op wil schuiven, want ja die zwarte sportsokken zijn nou niet echt stylisch verantwoord op een foto.

Op het werk had ik met mijn collega Wouter over Instagram. Hij kwam met een tof idee om een serie te maken. Ik maak dan elke week een foto over hetzelfde onderwerp en post dit op Instagram. Leuk bedacht zo’n serie maken, maar waarover zou ik dat nou kunnen doen?  Het moet dan wel iets zijn waar veel verschillende optie’s van zijn en wat goed op de foto te zetten is… tadaa ik ga een serie maken over mijn vaasjes. Aangezien de kast daarvan uitpuilt en ik zo ongeveer elke week wel een nieuwe vaas mee naar huis sleep.

Eem supergoed idee dus, maar tegelijkertijd dacht ik, elke week iets op dezelfde dag en ongeveer hetzelfde tijdstip plaatsen op Instagram….kan ik dat wel? Ik ben namelijk niet zo goed in nieuwe gewoontes aanleren (vraag de mondhygiënist maar). En ik ben soms om heel eerlijk te zijn ook gewoon lui. Dus kan ik dat wel, zo’n ‘commitment’ aangaan, ben ik daar wel gestructureerd genoeg voor? Nou ja we gaan het zien want ik ga het gewoon proberen.

Ik ben dus echt heel benieuwd hoe lang ik dit ga volhouden (altijd goed he om met zo’n houding aan een nieuw project te beginnen) maar ik vind het wel een toffe uitdaging!

Mijn kast puilt zoals je kan zien al uit van de vazen, maar er staan er uiteraard ook nog genoeg op mijn verlanglijstje. Zoals de vazen van Polkaros en Muuto en Klaas Kuiken.

Ach en als ik toch bezig ben, wil ik ook nog wel graag vazen van Lenneke Wispelwey, Lammers & Lammers, Foekje Fleur en Scandinaviaform.

mix_interior-crop

Dus hier gaat ‘ie dan, vanaf nu zet ik elke week op zondag op mijn Instagram een foto van het #vaasjevandeweek. Met een klein verhaaltje erbij over het vaasje of als ik geen inspiratie alleen de hashtag haha!

WhatsApp Image 2017-06-24 at 14.27.34

Deze vaas is van de Leenbakker en ik twijfelde geen moment toen ik deze zag staan. Die moest met mij mee! We waren nog maar net verhuisd en bijna al mijn vazen en accesoires zaten nog in verhuisdozen. Dus ik had gewoon dringend een nieuwe vaas nodig…haha goeie reden toch? #vaasjevandeweek

Kussen Harriet

Geef een reactie

