Er was eens een woonbeurs

Lang, lang geleden (van 3-8 oktober) was er de VT Wonen & Design beurs. Mijn moeder en ik zijn daar naartoe geweest en ik heb gezellig allemaal foto’s gemaakt met het idee dat ik er een blog over ging schrijven. En toen deed ik dat niet…

Ik heb overigens wel het kaartje met de foto’s de hele tijd mee zitten slepen (ontzettend zwaar ding is het…not) in mijn portemonnee. Totaal nutteloos, behalve dat het me eraan herinnerde dat ik nog een blog wou schrijven over de VT Wonen & Design beurs en die herinnering kwam dan als ik bij de kassa stond en mijn portemonnee uit mijn tas toverde. Die kwam dus niet als ik thuis op de bank aan het hangen was en hersenloos naar de tv aan het staren was.

Hoe meer tijd er voorbij ging hoe raarder het werd om er nog iets over te schrijven, want gisteren is bijvoorbeeld alweer de Dutch Design Week begonnen. Waar ik trouwens al ik weet niet hoelang naartoe wil, maar nog nooit heen ben geweest. Iets met: “Ik woon in Groningen en de rest van Nederland is heel ver weg” en nog meer van dat soort slechte smoezen.

Maar toen kwam het magische moment dat het kussen dat ik op de woonbeurs heb besteld thuisbezorgd werd!! Dus toen dacht ik nou dit is mijn kans, nou kan ik er toch over schrijven! Dus ik heb het kaartje met de foto’s gepakt, en tadaaa hier komt dan eindelijk mijn blog over de VT Wonen & Design beurs:

Op donderdag 6 oktober ben ik naar de woonbeurs geweest met mijn moeder. Gezellig samen met de trein. We dachten in de trein kunnen we even lekker bijkletsen, maar het was best wel druk en toen kwamen we terecht in de stilte coupé. Tot zo ver het bijkletsen gedeelte. Gelukkig kom je niet in 1 keer vanuit Groningen bij de Rai dus na het overstappen zaten we in een ‘gewone’ coupé en mochten we zowaar met elkaar praten.

 

Ik weet eigenlijk niet zo heel goed meer wat van wat is, dus ik doe mijn best om het overal bij te zoeken. Sorry als ik iets niet helemaal goed vermeld!

Het VT Wonen huis was dit jaar echt enorm groot en ik vond het ook echt heel mooi.

Hieronder de sfeerkamers van Eijerkamp, inclusief ‘het’ kussen!

Wat ik ook heel tof vond waren de stijlkamer in de Flexa stand! De kamers waren ingericht door: Binti Home, My Attic en Wimke Tolsma.

Er waren uiteraard weer veel planten en er stonden ook echt overal bloemen. De stippenplant op de foto hieronder vind ik briljant! Die staat nog op mijn wensenlijstje (iemand tips over hoe die heet en waar te koop?)

Maar goed de reden dat ik dit hele verhaal alsnog ben gaan schrijven is natuurlijk ‘het’ kussen van Ferm Living! Dus hier is die dan:

Ik vind het echt een supermooi kussen en ik ben er heel blij mee. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Kussen Harriet

Geef een reactie

