Instagramverslaafd?

Vorige week vroeg een vriendin aan mij of ik verslaafd ben aan Instagram. Ik antwoordde volmondig JA!!

WhatsApp Image 2016-08-27 at 20.12.47 (3)

De app die ik zo ongeveer automatisch open op mijn telefoon is Instagram… Ja, dit klinkt best verslaafd, zelfs als ik mijn wekker wil zetten dan klik ik ‘per ongeluk’ eerst op Instagram. Ik wil ook altijd alles gezien hebben op de tijdlijn wat uiteraard niet altijd lukt. Dus ik zoek sommige mensen nog even op om te kijken of ik alles wel gezien heb of misschien iets gemist heb, want iets missen kan natuurlijk niet he!

Ik post zelf ook best wel wat (soms misschien een beetje teveel…) foto’s op Instagram. Meestal met bloemen want ik ben naast sneaker-, vaasjes-, truien-, vesten-, sjaals- ook nog eens bloemenverslaafd! Ik heb eigenlijk altijd bloemen in huis. Ik vind bloemen zo gezellig en lekker kleurrijk,  bloemen geven gewoon meteen sfeer!

Toen ik nog wat langer nagedacht had over de vraag of ik Instagramverslaafd ben, bedacht ik me ineens dat ik vroeger ook altijd al foto’s maakte van gezellige hoekjes in mijn kamer of de door mij ‘gestylde’ kersttafel.

Die foto’s liet ik dan afdrukken (want ja dat moest nog in die tijd) en dan deed ik ze in boekjes. Van die boekjes met plastic mapjes waar je dan de foto’s inschoof. Ik had een blauw met groen en wit gestreept boekje en een van rood velour met een hartje op de kaft (what was I thinking?). Dus die boekjes heb ik er maar eens bij gepakt en ik heb wat foto’s ingescand.

Toen mijn zus op kamers ging wonen ben ik naar haar oude kamer verhuisd. Ik weet nog dat ik enorm baalde van de deodorant die op de foto hieronder staat. Nu kan ik alles er natuurlijk meteen uitknippen, maar ja toen zag ik het resultaat pas nadat ik de foto’s had laten afdrukken!

 

Conclusie: Ja, ik ben Instagramverslaafd, maaarrrr ik ben altijd al verslaafd geweest aan interieurfoto’s maken . Vroeger deed ik ze in een boekje en nu plaats ik ze in mijn Instagramfeed!

Kussen Harriet

Een gedachte over “Instagramverslaafd?

  1. Pingback: #vaasjevandeweek | Studio Duo & Dwars

Geef een reactie

