Kersthuis 2015

Ik vind kerst altijd zo gezellig! Lekker veel kaarsjes en lichtjes aan. En natuurlijk de kerstboom!

Ik heb wel een hele specifieke smaak qua kerstballen. Ze moeten namelijk mooi-lelijk zijn. Dus in onze kerstboom hangen hondjes met tutu’s, een blauw-witte zebra, ijsjes, flamingo’s, vissen met ‘echt’ nephaar, een robot, cupcakes en een scooter. Tja als je het doet moet je het ook goed doen he!

Nou heb ik ondertussen een hele verzameling aan mooi-lelijke kerstballen, ze komen dan ook overal vandaan. Vooral de Action heeft mooie (-lelijke) ballen, ik heb daar de hondjes en dit jaar de vissen vandaan gehaald (het bizarre is dat ze die vissen ook bij de Xenos en de Tuinland te koop hadden, maar daar waren ze 2 of 3x zo duur als bij de Action).

Ik heb veel prulletjes in huis om mee te stylen, vaasjes, kandelaars, schaaltjes en plantjes. Daar kan ik met de kerst natuurlijk ook wel wat mee. Een vogel in een cactus en het is een ‘kerstcactus’. Een kerstbal-auto bij de Cottage Town huisjes in een andere cactus . En een flamingo aan mijn Serax (ik heb ook iets met cactussen…) cactus vaas.

Alles is zo in dezelfde beetje maffe stijl, maar ja die vind ik nou eenmaal zo leuk. 95dd3475-4ca1-42b2-abc5-b5773c8f1793Dat ik toch wel grenzen heb in mijn kerstballen gekte, blijkt uit het feit dat ik geen augurken in mijn boom heb hangen.
Augurken inderdaad…. Ik zag ze in Duitsland in een winkel liggen, maar dat ging me toch gek genoeg te ver.

Fijne feestdagen allemaal!

Kussen,

Harriet

2 gedachtes over “Kersthuis 2015

  1. Action [fanpagina voor de action]
    13 december om 20:19 ·
    DRINGENDE OPROEP…
    Dit berichtje plaats ik namens: Astrid Hoogers‎, ze zegt:
    Lieve Action fans…
    Ik doe deze oproep namens een vriendin van mij.
    Haar “mama vis” kerstbal is helaas kapot gegaan. Ballen zat zou je zeggen, dus koop een andere. Tja, was het maar zo makkelijk.
    Mijn vriendin heeft niet lang meer te gaan, is ongeneeslijk ziek.
    Haar 4 jonge kinderen (4 t/m 11 jaar oud) zien deze “bal” als symbool voor hun mama. Paars is haar lievelingskleur en die malle haartjes hebben de natuurlijke haarkleur van mijn vriendin. Die nu wéér weg zijn door chemo nummer zoveel.
    Wie oh wie heeft deze bal “over” of weet een filiaal die nog heeft?
    Het zou te gek zijn als de kindjes elk jaar met een lach aan hun moeder kunnen blijven denken, bij het opzetten van de boom (uhh we hopen natuurlijk dat zij er zelf gewoon nog een jaar of 100 van kan genieten he 😉 )
    De vergoeding/verzendkosten komen we wel uit.
    Ik hoor héél graag van u
    foto van Action [fanpagina voor de action].

    __
    Ik heb bovenstaande bericht via facebook gezien en was onlin eop zoek naar en zag dat u allerlei soorten diertjes en visjes-kerstballen heeft hangen op de foto, wellicht kunt u deze mensen helpen.
    mvg
    Lai

Geef een reactie

